تعمیر و سرویس VRF

تعمیر و سرویس VRF

یکی از جدید ترین و به روز ترین دستگاه های حال حاضر VRF است و تعمیر و سرویس VRF یکی از مهم ترین مسائل در زمینه تعمیرات سیستم های گرمایشی و سرمایشی است. زمانی که از این دستگاه پیشرفته در ساختمانی اعم از ساختمان های مسکونی، اداری و یا تجاری استفاده می‌شود، آن ساختمان نیاز به یک متخصص در زمینه تعمیر و یا سرویس VRF نیاز دارد. ممکن است نصاب دستگاه، به تعمیر و یا سرویس آن مسلط نباشد. اگر برای شما هم این مشکل وجود دارد، به عصر خدمات خوش آمدید. هر چیزی که شما می‌خواهید، در عصر خدمات وجود دارد. با ما همراه باشید.

Vrf چیست؟

امروزه، در هر زمینه ای پیشرفت های عجیب و جالبی به وجود آمده است. یکی از این زمینه ها، سیستم های گرمایشی و سرمایشی است. سیستم VRF یک سیستم خاص و جدید است که با تکنولوژی خاصی سرمایش را به وجود می‌آورد. Vrf مخفف عبارت variable flow refrigerant به معنی جریان متغیر مبرد است. در واقع اصلی ترین بخش VRF ها، لوله مسی است که باعث کنترل دما می‌شود. این دستگاه، اسپیلت مرکزی دارد که تمام دستگاه های خنک کننده محیط به آن متصل است. در واقع این دستگاه، دو بخش داخلی و خارجی دارد. بخش داخلی آن، تمام دستگاه هایی است که به اسپیلت مرکزی متصل است و بخش خارجی نیز، اسپیلت مرکزی است. یکی از مهم ترین امکانات این دستگاه، کنترل دما به صورت مرکزی است.

با وجود این نکته که این دستگاه هنوز به شکل کامل و صحیح، در بازار معرفی نشده است اما، قابلیت هایی دارد که برای برخی مکان ها بسیار مناسب به حساب می‌آید.

تعمیر VRF
سرویس VRF

تعمیر و سرویس VRF

یکی از قوی ترین شرکت ها در این زمینه، عصر خدمات است. عصر خدمات برای راحتی شما، با ایجاد فضایی خاص و با وجود تکنیسین های متخصص و حرفه ایی، همه گونه تعمیر و سرویس VRF را انجام می‌دهد. هر مشکلی، به دست متخصصین این شرکت، به راحت حل خواهد شد. پس نگران نباشید و به عصر خدمات پیام داده و درخواست خود را ثبت کنید تا در نزدیک ترین زمان ممکن، VRF شما دوباره مثل روز اول شود.

تعمیر و سرویس VRF در تهران

هر نقطه از تهران که باشید، عصر خدمات آماده است تا خدمات را برای شما معنا کند. شرق، غرب، شمال و یا جنوب تهران، کافی است که شما فقط با عصر خدمات تماس بگیرید و از خدمات بی نظیر این شرکت بهره مند شوید.

اطلاعاتی که شاید برای شما مناسب باشد

در این بخش می‌خواهیم با برخی از مشکلات VRF را آن ها آشنا شویم و با یکدیگر بررسی کنیم.

1. VRF روشن نمی‌شود

هنگامی که وی آر اف VRF شما کار نمی کند یا روشن نمی شود، مشکل از باتری های ترموستات است. اگر باتری ها شارژ ندارند آن ها را تعویض کنید. اگر باتری ها شارژ دارند، تنظیمات ترموستات را بررسی کنید تا مشخص شود که آیا حالت خنک کننده با تنظیمات دمای دلخواه شما روشن است یا خیر. اگر تنظیمات ترموستات شما درست است، اما وی آر اف VRF شما هنوز روشن نمی شود، مشکل از کلید مدار است. اگر کلید قطع شود، وی آر اف VRF شما روشن نمی شود. قطع کننده مدار را با خاموش کردن و سپس روشن کردن کلید، ریست کنید. در صورت که مشک هنوز برطرف نشده با ما تماس بگیرید.

2. VRF خنک نمی‌کند

احتمالا مشکل در کثیفی فیلتر هوای VRF شما است. به راحتی با تعویض فیلتر هوا، مشکل شما رفع خواهد شد.

تعمیر و سرویس وی ار اف

3. مصرف برق VRF بالا رفته است

نشتی مبرد از اصلی ترین دلایل این مشکل است. این مسئله، باعث بروز مشکلات دیگری نیز خواهد شد؛ باید آن را جدی گرفت. سیستم مبرد خود را باید به صورت مرتب بررسی کنید.

4. VRF صدای زیادی دارد

این مسئله، دلایل مختلفی دارد و صرفا به یک دلیل خاص این اتفاق نخواهد افتاد. بهترین کار در این زمان، تماس با متخصص این زمینه یعنی عصر خدمات است.

عصر خدمات، معجزه ای برای شما

یکی از قوی ترین شرکت های حال حاضر در زمینه نصب، تعمیر و سرویس VRF، عصر خدمات است. این شرکت با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تعمیر و سرویس دستگاه های سرمایشی و گرمایشی، آماده است که در هر زمینه ای به شما کمک کند. ویژگی هایی که این شرکت برای شما خواهد داشت، شما را میخکوب خواهد کرد. با ما همراه باشید تا خدمات عصر خدمات را بهتر بشناسید.

کیفیت کار عصر خدمات در این ویژگی ها خلاصه نخواهد شد. همه ما می‌دانیم تا زمانی که یک تعمیر اتفاق نیوفتد، کیفیت کار به صورت کامل خود را معرفی نمی‌کند. اما عصر خدمات برای راحتی خیال شما خدماتی قرار داده است تا شما با فکری باز و خیالی راحت تصمیم گیری کنید.

اولین خدمتی که شما از عصر خدمات خواهید داشت، حضور تکنیسین های حرفه ای است. شاید برایتان سوال شود که این بخشی از روند کاری است. اما نکته این است که این تکنیسین ها، دارای مدرک رسمی فنی و حرفه ای هستند. در واقع یک متخصص حرفه ای برای تعمیر و یا سرویس VRF شما در خدمتتان خواهند بود.

یکی دیگر از خدمات عصر خدمات، این است که شما با به صرفه ترین قیمت ممکن تعمیرات خود را انجام خواهید داد. اثبات این کار با فاکتور رسمی از سوی اتحادیه صورت می‌پذیرد. بله! عصر خدمات به شما فاکتور رسمی از سوی اتحادیه تحویل می‌دهد و خیال شما را از بابت قیمت تخت خواهد کرد.

هزینه، یکی از مهم ترین بخش های تعیمرات و سرویس VRF است. شما با داشتن عصر خدمات، هنگامی که تعمیر و یا سرویس دستگاهتان به پایان برسد، هزینه را خواهید پرداخت. شما هزینه ای را، قبل از تعمیر و … نمی‌پردازید؛ بلکه زمانی که دستگاه شما دوباره مثل روز اول برای تان کار کرد، هزینه را خواهید پرداخت.

با همه این نکات، عصر خدمات باز هم به کم راضی نبود. به همین دلیل، یک ضمانت نامه برای راحتی شما به صورت کامل قرار داد.  6 ماه ضمانت از سوی عصر خدمات، با تمام امکاناتی که دارد، شما را به این شرکت مطمئن خواهد کرد.

با وجود شرکت های زیاد در زمینه تعمیرات دستگاه های مختلف، شرکت عصر خدمات، یک سر و گردن از رقبا جلو تر است. تقریبا همه شرکت ها، یک یا نهایتا دو خدمت از خدمات عصر خدمات را داشته و به خود می‌بالد. اما عصر خدمات همه خوبی ها را در کنار یکدیگر قرار داده است و آماده است تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

برای داشتن عصر خدمات، نیاز به کار خاصی نیست. این شرکت همیشه برای شما آماده است. کافی است با شماره 09122890266 تماس گرفته و پس از ثبت درخواست خود، منتظر بهترین خدمات عمرتان باشید.

مشترک شدن در به روز رسانی!

    سبد خرید (0 مورد)

    No products in the cart.