نصب و راه اندازی سردخانه

سردخانه

امروزه و در کسب و کار های مختلفی، سردخانه بسیار مهم به حساب می‌آید. به تناسب این اهمیت، نصب و راه اندازی سردخانه نیز بسیار مهم است. کسب و کار هایی که با سردخانه سر و کار دارند، بسیار حساس است. تمام کالا هایی که در سردخانه حفظ می‌شوند، فاسد شدنی هستند و اگر دستگاه شما به صورت صحیح نصب و راه اندازی نشود، ممکن است به شما ضربه اقتصادی بسیار مهلکی بزند و یا حتی شغل شما و آینده شما به صورت کامل از بین برود. شما نیاز به تیم متخصص دارید و به همین دلیل، عصر خدمات آماده است تا به شما بهترین خدمات ممکن را برساند. با ما همراه باشید.

نصب و راه اندازی سردخانه به سبک عصر خدمات

نصب و راه اندازی سردخانه، اصول خاصی دارد که شما با عصر خدمات همه این اصول را به دست خواهید آورد. این اصول بسیار تخصصی بوده و شما نمی‌توانید برای راه اندازی سردخانه خود، بی اطلاعات وارد شوید. با ما همراه باشید تا مراحل نصب و راه اندازی سردخانه به روش عصر خدمات را با هم بررسی کنیم.

انتخاب ظرفیت برودتی مناسب

وظیفه اصلی سردخانه، خنک سازی و منجمد سازی محصولاتی است که در دمای محیط، فاسد شده و از بین می‌روند. اما سوال این است که این  دمای بالا در سردخانه چطور به وجود می‌آید؟

پاسخ ساده است. به دلیل وجود هم دمایی، هر جسمی که در کنار جسم دیگری قرار می‌گیرد، میل به هم دمایی پیدا می‌کند. به همین دلیل، هوای گرم به سمت هوای سرد رفته و سعی در گرم سازی آن دارد. سردخانه، منطقا محیطی سرد بوده و به همین دلیل، هوای گرم محیط، به سمت سردخانه در حرکت قرار می‌گیرد. این دما که به اصطلاح بار انتقال نامیده می‌شود، 5 تا 15 درصد از این ایجاد گرما را به عهده دارد. کف، سقف و دیواره های سردخانه با محیط در ارتباط هستند و به همین دلیل، باید یک عایق کاری مناسب و همچنین، تشخیص صحیح برای  ظرفیت برودتی سردخانه، انتخاب شود.

نصب و راه اندازی سردخانه
راه اندازی سردخانه

انتخاب کندانسور و اپراتور مناسب

کندانسور یا چگالنده قطعه ای است که در آن یک سیال با انتقال حرارت در کنار سیال دیگر مانند آب یا هوا و گرماگیری از آن، تغییر فاز داده و از حالت بخار به حالت مایع تبدیل می شود. در واقع سیال مذکور کندانس شده و به مایع تبدیل می شود.

کندانسور سه مدل آبی یا آب خنک، هوایی یا هوا خنک و تبخیری است. هر کدام از این کندانسور ها، ویژگی های خاص خود را دارند و اینکه شما به کدام یک از این مدل کندانسور ها برای کسب و کار خود نیاز دارید، کاری است که عصر خدمات برای شما انجام می‌دهد. به تناسب فعالیت شما، ممکن است هر کدام از این کندانسور ها، برای شما مناسب باشد.

اپراتور سردخانه، وظیفه مهمی به دوش دارد. این قطعه مسئول جذب هوای گرم داخل سردخانه است و بدون آن، انجماد در سردخانه وجود نخواهد داشت و به همین تناسب، خرابی تمام محصولات فاسد شدنی در پی آن خواهد بود.

انتخاب نوع کمپرسور

کمپرسورهای سردخانه به سیستمی گفته می‌شود که وظیفه چرخاندن مبرد در سیکل تبرید را بر عهده دارد. این دستگاه‌ها همانند پمپ‌ها که در سیستم هیدرولیک تأثیر زیادی دارند، می‌توانند به عنوان قلب سیستم سرمایش شناخته شوند. در حقیقت کمپرسور سیکل تبرید باید فشار گازی که از سمت اواپراتور می‌آید را افزایش داده و این گاز فشرده را در کندانسور تقطیر کند. در نهایت گرمایی که در قسمت اواپراتور وارد سیستم می‌شود را در قسمت کندانسور به محیط برگرداند.

کمپروسور به دو نوع، مخصوص سردخانه زیر صفر ومخصوص سردخانه آمونیاکی تقسیم می‌شوند. اینکه کدام یک از این کمپرسور ها برای شما مناسب به حساب می‌‌آیند، تخصصی است که از عصر خدمات بر می‌آید.

Industrial-cold-room

احداث اتاق سردخانه(cold room)

یکی از مهم ترین مراحل احداث سردخانه، راه اندازی و به اصطلاح، احداث سردخانه به شکل صحیح است. با فرض طی کردن تمام مراحل بالا به شکل صحیح، اگر اتاق سردخانه یا cold room به شکل صحیح انجام نشود، هیچ گونه سرمایشی درون محیط اتفاق نیوفتاده و به صورت کامل، تمام هزینه شما از بین می‌رود.

عایق سادی اتاق سردخانه مرحله بسیار حساس و مهمی است. استفاده از ساندویچ پنل با کیفیت، امری است که این مرحله را آسان می‎‌سازد. همچنین، عایق سازی و اطمینان از عدم خروج سرما از اتاق از سایر مواردی است که باید حتما انجام شود.

این مراحل، اصلی ترین و مهم ترین مراحل نصب و راه اندازی سردخانه است. عصر خدمات تک تک این مراحل را به صورت کامل و دقیق انجام می‌دهد. در کنار ما باشید تا بیشتر با عصر خدمات آشنا شوید.

عصر خدمات، پیشرو در صنعت خدمات

یکی از بهترین شرکت های حال حاضر در زمینه نصب و راه اندازی، تعمیرو سرویس سردخانه ها، vrf، یخچال و …، عصر خدمات است. این شرکت با بیش از 10 سال سابقه در این زمینه، یکی از قدرت های این بازار است و با داشتن امکانات خاص خود، خود را یک سر و گردن از رقبا بالاتر قرار داده است و اعتماد و همچنین رضایت شما را به راحتی جلب می‌نماید.

خدمات عصر خدمات

این شرکت، خدمات خاص خود را دارد که بهتر است با آن ها آشنا شوید.

  • کادر مجرب: شرط اصلی این شرکت برای جذب نیرو، داشتن مدرک فنی و حرفه است. این امر موجب می‌شود که خیال شما از تخصص افراد عصر خدمات راحت باشد.
  • فاکتور از طرف اتحادیه: شرکت عصر خدمات، با داشتن فاکتور های رسمی از طرف اتحادیه و تحویل آن به شما، هزینه را مطابق تعرفه های اتحادیه دریافت خواهد کرد.
  • دریافت هزینه پس از اتمام کار: شما می‌توانید کار را به عصر خدمات سپرده و پس از اتمام کار و انجام تمام تست ها و رضایت کامل شما از عصر خدمات، هزینه را دریافت خواهد کرد.
  • ضمانت: این شرکت با داشتن تمام خدمات بالا، برای راحتی شما، رضایت 6 ماهه برای تمام خدمات خود قرار داده است تا خیال شما به صورت کامل راحت باشد و به این شرکت بزرگ و مطمئن اطمینان کنید.

کلام پایانی

شرکت های زیادی در زمینه خدمات در بازار امروز وجود دارند. دوران یکی بودن تمام شده است و رقبا بسیار زیاد هستند. اما عصر خدمات بدون در نظر گرفتن آن ها و برای جلب رضایت شما، امکانات خاص و ویژه ای قرار داده است. شما به راحتی می‌توانید از طریق عصر خدمات، نصب و راه اندازی سردخانه را انجام داده و با خاطری آسوده، به برنامه ریزی برای کسب و کار خود بپردازید. عصر خدمات، اولین و آخرین شرکتی خواهد بود که برای هر گونه خدماتی به آن رجوع خواهید کرد.

مشترک شدن در به روز رسانی!

    سبد خرید (0 مورد)

    No products in the cart.