تعمیر و سرویس یخچال صنعتی

تعمیر یخچال صنعتی

همانطور که می‌دانید، برای بسیاری از کسب و کار ها و مشاغل، یخچال صنعتی بسیار مهم است. و به همین شکل، تعمیر یخچال صنعتی بسیار مهم و اساسی است. ممکن است کسب و کار آن ها ضربه بخورد، به مشکل بخورند و یا به هر دلیلی با چالشی بزرگ مواجه شوند. اما جای نگرانی نیست، یخچال های صنعتی شما به راحتی تعمیر می‌شود. کافی است عصر خدمات را بشناسید. با ما همراه باشید تا خدمات عصر خدمات را بشناسید.

انواع یخچال های صنعتی

تفاوت اصلی این یخچال ها با سایرین، در ابعاد و اندازه، قدرت سرمایش و ایجاد دمای پایین و به صورت کلی سرمایش قوی تر در کنار فضای بزرگ تر است.

این یخچال ها، در دو مدل، ایستاده و یا کابینتی هستند. دلیل این طراحی، راحتی کاربر ها است. ممکن است به فراخور فضا و نیاز، شما به یخچال ایستاده نیازمند شوید. یا ممکن است مانند فضا هایی مانند کافه رستوران ها و …، شما به یخچال کابینتی نیازمند شوید.

تعمیر یخچال صنعتی، خدمتی که عصر خدمات آن را ساده می‌داند

همانطور که گفته شد، یکی از مشکلات اساسی احتمالی برای هر کسب و کاری که نیازمند به یخچال صنعتی است، خرابی این یخچال ها است. تعمیر این یخچال ها بسیار ریسکی است و اگر شما بخواهید این موضوع را پیش پا افتاده در نظر بگیرید و به هر شرکتی اعتماد کنید، ممکن است شما کسب و کار خود را در معرض خطر قرار دهید.

اما نگران نباشید عصر خدمات به واسطه تجربه وتوانایی هایی که دارد آماده است تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

این شرکت به دلیل مهارتی که در این زمینه لازم دانسته است، تمام اعضای خود را آماده کرده است تا خدمات را به بهترین شکل به شما ارائه دهد. تمام اعضای این شرکت، دارای مدرک رسمی فنی و حرفه ای هستند و شما نگران تعمیر اشتباه که ممکن است به خرابی دستگاه شما منجر شود، نخواهید بود.

تعمیر یخچال صنعتی در تهران

ممکن است کارگاه، شرکت، رستوان ، کافه رستوان شما در هر منطقه از تهران باشد. اما نگران نباشید، عصر خدمات همراه شما است. از غرب تهران تا شرق  تهران، شمال تا جنوب تهران، هر منطقه ای که شما به کمک نیاز داشته باشید، توسط عصر خدمات پوشش داده شده است و شما می‌توانید پس از تماس، فقط اندکی صبر کنید تا بهترین نیروی خدماتی ایران در خدمت شما باشد.

تعمیر یخچال صنعتی در محل شما

همانطور که می‌دانید، جابجایی یخچالی که نیاز به تعمیر دارد، بسیار سخت و دشوار است. به همین دلیل، اعضای عصر خدمات این مشکل را رفع کرده و در کنار شما خواهند بود تا مشکل را در محل شما رفع کنند.

هر گونه مشکل یا خرابی برای یخچال شما پیش آید، کافی است تا با شماره 09122890266  تماس حاصل فرمایید و از خدمات عصر خدمات بهره مند شوید.

تعمیر یخچال صنعتی قصابی، کافه رستوران، کافی شاپ و …

تعمیر یخچال صنعتی

ممکن است شما صاحب چنین کسب و کار هایی بوده و نیازمند تعمیر کار برای تعمیر یخچال صنعتی خود باشید. ممکن است به هر دلیلی، برای یخچال های شما خراب شده باشد. اما جای نگرانی نیست. عصر خدمات در خدمت شما است تا خدمات رسانی را برای شما معنا سازد.

این مدل کار ها، به این دلیل که یخچال هایی دارند که مستقیما در دسترس مشتری ها قرار دارد، بسیار آسیب پذیر بوده و ممکن است به مشکل بخورند. اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، عصر خدمات در خدمت شما است. این شرکت، برای راحتی شما، ضمانت نامه 6 ماهه تعمیرمی‌دهد و در صورت مشکل دوباره در خدمت شما است تا به سرعت مشکل را مرتفع سازد.

تعمیر یخچال های ایستاده

همانطور که گفته شد، یکی از مدل های یخچال های صنعتی، مدل ایستاده است. به بررسی این مدل می‌پردازیم

  • ابعاد این یخچال ها متفاوت است. اما در تاسیسات به صورت کلی، یکسان هستند
  • ممکن است تعداد درب آنها متفاوت باشد. به تناسب نیاز هر فرد، این یخچال ها یک، دو و یا سه در خواهند داشت
  • ترموستات بخش مهمی در این یخچال ها به حساب می‌آید و با بروز مشکل در ترموستات آن ها، کمپرسور این یخچال ها به درستی کار نخواهد کرد.
  • همانطور که گفته شد، برای این یخچال ها باید به یک تعمیر کار حرفه ای اعتماد کرد و نمی‌توان تعمیر آن ها را سرسری گرفت.

تعمیر یخچال های صنعتی صندوقی

تعمیر این یخچال ها هم توسط شرکت عصر خدمات به راحتی صورت می‌پذیرد. اطلاعاتی که لازم است در مورد این مدل یخچال ها بدانیم:

  • عمدتا این یخچال ها دارای کشو هستند. به همین دلیل مشکل کمبود فضا را حل خواهند کرد.
  • از مهم ترین و رایج ترین مشکلات این دستگاه ها، مشکل تولید نکردن سرما است. این مشکل به واسطه کاهش مقدار گاز مدار این دستگاه ها می‌باشد.
  • به دلیل های مختلف و متفاوت، مانند دسترسی مشتری به آن ها باید بسیار مراقب سلامت یخچال ها بود.

تعمیر یخچال صنعتی درب دار

از دیگر مدل یخچال های صنعتی، درب دار های آن است. تعمیر این یخچال را نیز می‌توانید از عصر خدمات بخواهید.

  • یخچال های درب دار، ممکن است تک درب یا دو درب باشند.
  • عمدتا این یخچال ها دارای درب های شیشه ای برای حالت ویترین هستند.
  • مانند سایر یخچال های صنعتی، تعمیر این یخچال ها نیز نیازمند یک تعمیر کار متخصص است.
تعمیر یخچال صنعتی در تهران

سرویس کردن یخچال های صنعتی

تعمیر و سرویس کردن یخچال ها به یک اندازه مهم هستند. ممکن است یخچال شما به مشکل نخورده باشد، اما نیازمند سرویس شدن داشته باشد. عصر خدمات آماده است تا یخچال های صنعتی شما را سرویس کرده و خیال شما را برای آینده راحت سازد. به طور قطع هزینه سرویس کردن یخچال ها، بسیار هزینه پایین تری خواهد داشت. پس با عصر خدمات می‌توانید مشکلات را پیش بینی و پیش گیری کنید.

از رایج ترین و مهم ترین بخش سرویس کردن یخچال صنعتی، پر کردن گاز این یخچال ها است.

خدمات عصر خدمات

شاید برای شما جالب باشد، اما عصر خدمات به همین خدمات اکتفا نمی‌کند. شما می‌توانید یکبار به عصر خدمات اعتماد کنید و نتیجه اعتماد خود را ببینید. بیش از 80 درصد از مشتری های خدمات عصر خدمات، از کار تعمیر کاران آن راضی بوده و این شرکت را به دیگران معرفی کرده اند.

خدمات عصر خدمات به صورت کامل به این ترتیب است:

  • ضمانت 6 ماهه برای هر گونه تعمیر، سرویس و یا نصب
  • حضور نیرو های متخصص با مدرک فنی و حرفه ای برای هر گونه فعالیت خدماتی
  • تحویل فاکتور رسمی از سوی اتحادیه
  • پرداخت هزینه به صورت کامل پس از تحویل کار به صورت درست

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت درخواست برای حضور در محل برای تعمیر، سرویس و یا نصب با ما همراه باشید.

مشترک شدن در به روز رسانی!

    سبد خرید (0 مورد)

    No products in the cart.