تعمیر و سرویس ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید

یکی از مشکلات رایج در زندگی روزمره، خرابی یخچال ها است. ممکن است یخچال ساید بای ساید شما به مشکل خورده باشد. اما جای نگرانی نیست، عصر خدمات در خدمت شما است تا بهترین خدمات تعمیر و سرویس حال حاضر ایران را به شما ارائه دهد. تعمیر هر مدل یخچال، مانند تعمیر یخچال خانگی، تعمیر ساید بای ساید و یا تعمیر یخچال های صنعتی خود را به عصر خدمات بسپارید تا تعمیر آن با بهترین کیفیت و پشتیبانی و ضمانت انجام شود. ممنون که ما را انتخاب میکنید.

عصر خدمات را بهتر بشناسید

یکی از بهترین شرکت های حال حاضر در زمینه تعمیرات و نصب دستگاه های سرمایشی و گرمایشی، عصر خدمات است. این شرکت با بیش از 10 سال سابقه در این زمینه، با داشتن کارکنان حرفه ای و متخصص آماده است تا هر چیزی که نیاز دارید را برای شما به ارمغان آورد. از تعمیر یخچال های ساده خانگی، ساید بای ساید ها، یخچال های صنعتی و …، همه و همه توسط عصر خدمات تعمیر و سرویس خواهند شد.

مشکلات رایج در یخچال های ساید بای ساید

ممکن است شما به یکی از دلایلی که در ادامه آن ها ذکر خواهیم کرد، به مشکل بخورید. اما جای نگرانی نیست، کافی است با شماره 09122890266 تماس گرفته و منتظر باشید تا کار بلد ترین نیرو ها، برای تعمیر یخچال شما اعزام شوند. یکی از شرایط حضور در تیم عصر خدمات، داشتن مدرک فنی و حرفه ای است. همین موضوع خیال شما را از بابت کیفیت کار آسوده خواهد کرد.

تعمیر یخچال ساید بای ساید

مشکلات رایج در یخچال های ساید بای ساید:

  • پنل برد ساید سوخته است
  • یخ ساز کار نمی کند
  • بدنه ساید از داخل سوراخ شده
  • ساید روشن نمی شود
  • گاز خنک کننده خالی شده
  • فیلتر تصفیه آب نیاز به تعویض دارد
  • صدای غیر طبیعی از ساید شنیده می شود
  • بست یا لولای در خراب شده
  • نوار دور درب ساید خراب شده
  • آب سرد کن ساید از کار افتاده
  • غذاها داخل ساید یخ می زنند
  • یخچال صدا می‌دهد
  • یخچال گرم شده است و سرد نمی‌شود

به بررسی برخی از این موارد می‌پردازیم

صدای زیاد یخچال

به احتمال زیاد، صدا از فن دستگاه ایجاد می‌شود و به همین دلیل صدای گوش خراشی از سمت فن دستگاه به وجود می‌آید. حالت دیگری که ممکن است یخچال ساید بای ساید شما صدای زیادی را ایجاد می‌کند، مشکل موتور یخچال است.

یخ زدن مواد غذایی

در مواقعی مواد غذایی شما یخ میزنند به احتمال بسیار زیاد، سنسور تشخیص حرارت خراب شده است و نیازمند تعمیرات است.

گرمای یخچال

سوختگی موتور دستگاه و یا افت و نشتی گاز، مهم ترین دلایل گرم شدن یخچال شما است. همچنین ممکن است که برد دستگاه شما به یخچال دستور سرد شدن نمی‌دهد. این مشکل در یخچال های چند سال اخیر به وجود می‌آید.

تعمیر ساید بای ساید در محل

زمانی که جابجایی برای شما سخت است، نیرو های آماده به کار شرکت عصر خدمات، آماده هستند تا در سریع ترین زمان ممکن به شما کمک کنند. هر جایی از تهران که باشید، شرکت عصر خدمات آماده است تا خدمات بی نظیر را به شما ارائه دهد.

تعمیر یخچال ساید بای ساید در محل

هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید

یکی از مهم ترین دغدغه های همه ما، هزینه تعمیرات است. جای نگرانی نیست، عصر خدمات این مشکل را نیز مرتفع خواهد ساخت. هزینه های عصر خدمات، توسط فاکتور رسمی از سوی اتحادیه به شما انتقال داده خواهد شد و به همین دلیل، خیال شما از بابت هزینه کاملا آسوده می‌شود. نکته بسیار مهم تر این است که عصر خدمات تا زمانی که تعمیر را به صورت کامل انجام ندهد و شما را از بابت درست شدن یخچالتان، مطمئن نسازد، هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

تعمیر ساید بای ساید در تهران

هر جای تهران که باشید، عصر خدمات در خدمت شما است تا هر مشکلی را در کمتر از یک روز برای شما رفع کند. شمال یا جنوب تهران، غرب یا شرق تهران، همه این نقاط تحت پوشش عصر خدمات است و بهترین تعمیر ممکن را برای شما انجام می‌دهد. ممکن است برایتان سوال باشد که عصر خدمات تضمینی هم دارد؟ بله! عصر خدمات با این که از خود و کار خود مطمئن است، برای راحتی خیال شما، تضمین 6 ماهه روی تمام تعمیر ها و سرویس های خود قرار داده تا شما نیز با خیال راحت به عصر خدمات اعتماد کنید.

سرویس کردن یخچال ساید بای ساید

یکی از مسائلی که بیشتر مردم به آن توجهی ندارند، سرویس کردن یخچال است. ممکن است یخچال شما هیچ ایرادی نداشته باشد اما نیازمند به سرویس شدن داشته باشد. زمانی که شما یخچال خود را سرویس کنید، خیالتان از بابت خرابی راحت شده و کار را به خوبی پیش خواهید برد. عصر خدمات برای این موضوع هم آماده است تا ثابت کند، اولین و بهترین در خدمات برای شما است.

Male-Technician-With-Screwdriver-Repairing-Refrigerator-in-Kitchen-q5v0pz6tllqwast1r3fs70gy31g5eoirfh8gy5nslk

خدمات عصر خدمات

عصر خدمات، با داشتن مزایای خاص، خود را از رقبا جدا کرده و آماده است تا بهترین ها را برای شما به ارمغان آورد. زمانی که شما به هر گونه تعمیر، سرویس، تعویض و یا نصب در مورد هر وسیله سرمایشی و گرمایش اعم از یخچال، اسپیلت، vrf و vrv و … دارید، عصر خدمات آماده است تا مشکل شما را در کمترین زمان ممکن حل کند.

خدماتی که از همکاری با عصر خدمات نصیب شما خواهد شد:

  1. هزینه به صرفه
  2. دریافت فاکتور رسمی از سوی اتحادیه
  3. ضمانت نامه 6 ماهه
  4. حضور نیرو های متخصص و حرفه ای

با داشتن همه این گزینه ها، شما هیچ رقیبی را برای عصر خدمات پیدا نخواهید کرد. شما به راحتی می‌توانید مشکل یخچال خود را حل کرده و آن را درست کنید. کافی است فقط یک بار به عصر خدمات اعتماد کنید تا کیفیت را به طور کامل لمس کنید.

جهت ثبت درخواست با ما در تماس باشید.

شماره تماس:۰۹۱۲۲۸۹۰۲۶۶

مشترک شدن در به روز رسانی!

    سبد خرید (0 مورد)

    No products in the cart.